Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Mix media canvas glittered!

 Να που τελικά έχω κολλήσει με τους καμβάδες!!Οι τελευταίες μου δημιουργίες κατόπιν παραγγελίας ο ένας(πάλι η μαμά..)και ο άλλος δωράκι στην ανηψιά μου που λατρεύει το μπαλέτο!!
 Αυτός ο καμβάς έχει τα χρώμματα του πρώτου μου καμβά για να τους βάλει η μητέρα μου μαζί...Λέει..Η αλήθεια είναι πως το σχέδιο είναι έμπνευση της  http://gabriellepollacco.blogspot.com/ που λατρέυω ότι κάνει...
 Και μερικά κοντινά...αν και οι φωτογραφίες δεν ξέρω γιατί...αδικούν το αποτέλεσμα!!Θα το βρώ που θα πάει..
 Ο επόμενος καμβάς είναι δωράκι για την Εβελίνα την γλυκιά μας ανηψούλα που την Κυριακή βαπτίζει την αδερφούλα της τη Δανάη.Αισθάνθηκα λοιπόν την ανάγκη να μην ξεχάσουμε και την Εβελίνα μας την ημέρα αυτή και όλη η προσοχή μας πέσει μόνο στο μωρό.
 Εβελινάκι ελπίζω να σου αρέσει και να τον κρεμάσεις στο δωμάτιο σου!


Ετοιμάζω και ένα μίνι άλπμουμ για την ανηψούλα μας πάλι και μια καρτούλα για τις ευχές μας στη νεοφώτιστη,που θα αναρτήσω σε λίγες μέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !