Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Λεύκωμα μωρου.. Baby boy!

Τον Ιούλιο γέννησε η καλή φίλη μου και κουμπάρα Άννα και δεν μπορούσα να μη φτιάξω κάτι για το μωράκι της.Κατασκεύασα λοιπόν ένα λεύκωμα για τον πρώτο χρόνο του μπέμπη μας και μια μοτοσυκλέτα από πάμπερ ή αλλιώς diaper cake motorcycle!Ταξίδεψε ήδη μέχρι την Πρέβεζα και ελπίζω Αννούλα μου ,να σου αρέσει και να βρεις χρόνο να βάλεις καμιά φωτογραφία μέσα χα χα!!Να σας ζήσει και να είναι πάντα γερό και τυχερό το αγοράκι μας!!

Λοιπόν αρχίζουμε με το εξώφυλλο..


 Πρώτες φωτογραφίες και τσεπούλα.Μπιμπερό για τα στοιχεία γέννησης του μωρού.

 Το πρώτο μου μπανάκι,σπλίς σπλάς..
 Οικογενειακό δέντρο..
 Εγώ και οι γονείς μου..
 Πρώτη φορά στην εξοχή..
 Πρώτη φορά στη θάλασσα..
 Πρώτα βήματα..
 Στο φαγητό..
 Στο παιχνίδι..
 Ενώ κοιμάμαι..
 Τα πρώτα μου γενέθλια

 Τα πρώτα μου Χριστούγεννα..

 Η βάπτισή μου..

 Και οπισθόφυλλο..
 Να και η μοτοσυκλέτα...



Να σας ζήσει!!

3 σχόλια:

  1. Ειρήνη είναι όλα απίθανα!!!!Λάτρεψα το λεύκωμα και τις σελίδες του!!!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλενάδα μόλις είδα τις φωτογραφίες...καταενθουσιάστηκα...κ ακόμα δεν το πήρα στα χέρια μου!!!!!είναι τέλειο σ ευχαριστούμε πάρα μα πάρα πολύ κ εγώ μα ειδικά ο μπέμπης που θα έχει ένα λεύκωμα γεμάτο φωτογραφίες κ αναμνήσεις φτιαγμένο με πολύ μεράκι κ πολύ αγάπη!!(φυσικά κ θα βρω χρόνο η μάνα να βάλω φωτογραφίες μέσα!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά δεν εχω λόγια!!! Πολυ καλή δουλειά!!! Τρομερή φαντασία και δημιουργικότητα μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !