Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

A toilet roll tag alboum !

Καλησπέρα σας . Ένα μίνι άλμπουμ απο ρολλά υγείας με αφορμή τη συμμετοχή μου στο  Simon monday challenge με θέμα... transparents  ή αλλιώς διαφάνειες . . .

Απο καιρό έχω μαζέψει μικρές εικονίτσες αγίων που μου δίνουν στην εκκλησία και έλεγα πως είναι κρίμα να τις πετάξω . Κάπου έπρεπε να τις φυλάξω μαζί με μικρές προσευχές που κατα καιρού λέω και μου δίνουν δύναμη . Είδα λοιπόν αυτή τη σελίδα   http://vonpappe2.blogspot.gr/2014/02/a-toilet-roll-steampunk-tag-album-and.html  που είναι καταπληκτική και ενθουσιάστηκα .Λέω εδώ είμαστε .
Και οι εικονίτσες χωρούν ακριβώς μέσα στο ρολλάκι .. Έφτιαξα και tags που έγραψα τις προσευχές μου ( μιας και έρχονται άγιες μέρες και ήδη διανύουμε τους Χαιρετισμούς ) . Ελπίζω να σας αρέσει .

A mini roll tag alboum dedicaded to Mother Of Jesus Maria with little prayers (   in tags)  i'm saying  once in a while . Inspired by the Easter comming . I've  used transparents in my cover page (flower embossed) and in an inner page  (little cage also embossed )  . Hole you like it . Happy Easter to all .






The page i'm playing with .





1 σχόλιο:

  1. Ειρήνη μου είναι απίθανο!!! Εχεις διαλέξει πολύ πολύ ωραία χρώματα!! Οτι θα μπορούσε να συνδιαστεί το steampunk με το θρησκευτικό στοιχείο δεν μπορούσα να το φανταστώ.....κι όμως έχει γίνει καταπληκτικό!! Μπράβο σου, πολύ καλή δουλειά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !