Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Λαμπάδες κουκουβάγια .

Καλησπέρα σας και Χρόνια πολλά ! Έτσι θα σας άφηνα βρέ φέτος ;  Χωρίς λαμπαδούλες ; Όχι βέβαια  .  . . Με την κοιλιά να φουσκώνει συνεχώς ( σαν την κουνέλα αισθάνομαι κι εγώ Πασχαλιάτικα ουφ ) και την βοήθεια του  big shot  έφτιαξα για τα αγαπημένα μας πρόσωπα λαμπάδες με μπρελόκ κουκουβάγια . . . Μάλλον επειδή με ξέχασε ο νονός μου πολύ νωρίς έχω την τάση κάθε Πάσχα να μοιράζω λαμπαδούλες σαν άλλη νονά !


 Γιατί ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη . . . Μήπως δυο κουκουβάγιες κάνουν κάτι ;
Χρόνια Πολλά και πάλι σε όλους με υγεία και ευλογία.Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση !Και για όσους θα φύγουμε για διακοπές καλό ταξίδι και κυρίως καλή επιστροφή . . .

5 σχόλια:

  1. μα ποσο τελειες οι λαμπαδες σου;;;μπραβο Ειρηνη μου!!και του χρονου να εισαι καλα να φτιαξεις!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη!!!Με το καλό το μπεμπε!!!!!Υπέροχες και πολύχρωμες!!!Και του χρόνου με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος ! Χρόνια πολλά και καλά κοριτσάκια μου ! Και του χρόνου με υγεία να χαιρόμαστε την οικογένειά μας και να γίνεται πηγή έμπνευσης και δημιουργίας ! Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά!
    Ωραία δουλειά και υπέροχη φωτογράφιση.
    Με το καλό να δεχτείς το μωράκι σου και να είσαι πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχου τι ωραίες λαμπάδες! !! Τέλειες οι κουκουβάγιες !!! Μπραβο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !